Rnd_9996 323832 yaa nasıııl, ben iki üç gün önce başladım iğneye doktor 2 kutu yazmış 140 lira ödedim acaba son haftalarım die mi rapor yazmadı da ücreti bu şekilde ödedim
323832 Rnd_9996 raporun yoksa ucret odersin ben rapor cikartmadan once 1 kutuya 75 lira veriyordum sigortali oldugumuz icin yazdirip oyle aliyorduk ama gebelik boyunca kullanacagim icin mecbur rapor cikardik
Rnd_9996 323832 anladım o zaman bizim ki de raporsuz , bakalım nasipse son haftalar muhtemelen iki kutu yeter doğuma kadar inşallah da doğumdan sonra kullanmaya devam etmek zorunda kalmayız
aynureray 323832 sağlık güvencem yoksa bı kutusu 450 TL idi şimdi ne olmuştur bilmiyorum arkdsm vriyodu sonra akıl verdim de yeşil karta geç dedim
elifcicek_07 Yaa herkes rapor demiş ben 10 güne bir gidip yazdırmak zorunda kalıyorum bana 4000 lik için rapor çıkmıyor dedi pratisyen hekimler her seferinde para ödüyorum 70 lira. Off doktorlar mı bilmiyorum ben mi anlamıyorum
Boymommyy Oksaparın kutusunda iki tane yok mu nasil bir kutuda 10 tane çıkıyor siz de ben de bunu anlamadım🤣🤣 acaba başka iğnelere mi oksapar diyorsunuz ben oksapar kullanıyorum her kutuda 2 tane iğne var.
aynureray Boymommyy 4000 anti xa ıu 0.4 ml içinde 10 tane var bunun 10.000 1ml olanı 6000 ni var 0.6 olanı içi farklı olabilir.