incii0804 Beyza038 ben rapor çıkarmadım hiç her bittikçe sağlık ocağından yazdırdım ayrıca kontrole gittikçe doktoruma yaZdırdım 8 aydır böyle yaptım
2prensesannesiiii Beyza038 raporlu benim ki 9 ay raporlu alabileceğim 🙏🏻 3 kutu yazıyor reçeteye dr günü var şu gün bitecek diye o zamana kadar eczaneler ne progestan veriyor ne de kan sulandırıcı iğne
kuzucumoglum Beyza038 bende anlamadım ki boşu boşuna para veriyorum madem bende böyle birşey yok neden kullanıyorum ben bu igneyi
Rnd_9996 323832 yaa nasıııl, ben iki üç gün önce başladım iğneye doktor 2 kutu yazmış 140 lira ödedim acaba son haftalarım die mi rapor yazmadı da ücreti bu şekilde ödedim
Remziye2121 Beyza038 aynen öyle cnm 10 günden bir gitmektense ayda bir yine iyi cnm neyse az kaldı 68 gün sonra gerek kalmiyacak inşallah 🥰son iki defa yazdıracam
Beyza038 Aysenur222 benim kullanma sebebim daha önce 38 haftalık plesenta dekolman yaşamdan dolayı bebek de vefat etti önlem amaclı yazdı doktor kan da vermiştim bir sıkıntı çıkmadı ama önlem olarak kullan dedi
323832 Beyza038 yaa doktor raporu cikarmak zorunda devamli kullaniyorsun baska doktora danis istersen
Merverg Beyza038 evet canım rapor çıkartman gerek ben özele gidiyorum doktorumun eşide devlet hastanesinde doktordu sağolsun o bana eşi sayesinde çıkarttı rapor 3 kutu duphaston 3 kutu oksapara 70 tl ödedim
Betulkrbs20042022 Bende hergun kullniyorum rapor cikarmadilar saglik ocagina yazdiriyorum 3 kutu yaziyor sadece 1 kutu veriyor eczne simdi saglik ocagindaki doktor sabh aksam yazdi 2 kutu aliyorum 20gun yetiyor
Nazendehanim 68selda06 yeni sistem düzenlemesi gelmis sene sonu olduğu için bana da 3 kutunyazmasina rağmen 2 kutu verdi eczane