Beyza038 benimde saçma sapan birsey söylediler genetik test yaptırdım doktorum baktı iğneye devam dedi sağlık ocağına gttik ignleri karşılamadı eczacı dediki şuraya tanini yazsın madem bu iğneyi kullanıyorsun devam dedi en azından ücret ödeme dedi geri doktoruma gttim olmayan birşeyi tanıya neden yazayım dedi 1000 kusur ücret ödedik