Rabia04_09 Sevgii19 Özel. Özellikle üniversite hastanesi. İlk hamileliğimde de özele gitmiştim fakat doktorum beni yarı yolda bırakıp devlet hastanesine gönderdi biraz riskliydi gebeliğim. Ma üniversite hastanesi özellikle yoğun bakım üniversitesi olan hastaneler göndermiyorlar. O yüzden özellikle yoğun bakımı olan hastaneyi tercih ettim. İlk gebeliğimde bebeğim 30 haftalık doğmuştu. Özeli de devleti de deneyimledim doğum yaptığım hastane de kadın doğum hastanesiydi ama özel eğer ki iyi bi hastaneyse ilk tercihim.
Gny18 Sevgii19 ilk doğumum normal oldu devlet tercih ettim. İkinci mecburi sezaryen yine devlet tercih ettim. Özel hastane fiyatları çok yüksek parası olan tabi ki tercih edebilir ama parası olmayan napsın millet kredi çekip özele gidiyor saçma buluyorum ben borca girerek özel hastanede doğum yapmayı.
Adamiranin__annesi Gny18 Bi arkadaşım kirada o özele gitti hep 11 bin vermiş dogumada durumlarında fazla. İyi değil kişiden kişiye fark3diyo demekki
Likayolcusu MERYEM96 benim kzıım 15 aylık benim için baya iyiydi çok memnun kaldım ama bazen mzel de olsa devlet de cins insana denk gelince yapıcak bişi yok heryerde karşımıza çıkabilir ama ben ve kaç tane kuzenim orda doğum yaptı hepsi çok memnun
Nghnelms Sevgii19 ozele gidiyorum. bayram dönüşü nabız artışı olduğu için acile gittim devlete doktorlar şansıma cidden ilgiliydi. Beni sakinleştirmek için gerçekten çok naif davrandılar. Ama dikkatimi çeken her gelen hasta için doktor önden soruyodu Türkçe biliyor mu ? Yalan değil bunun için gerçekten üzülmüştüm. Ve mahremiyet sıfırdı. Ben koridordan geçerken bı hastayı alttan muayene ederken perde dahi cekilmemisti.
Songulll46____28 FredericChopin k.maraş da olsaydın kesinlikle fikrin değişirdi evet özele malesef dünyanın parasını veriyoruz aynı işlemi görüyoruz ama insan yerine koyuluyoruz gerçekten keşke bizim kadın doğum hastanemiz de diğer devlet hastanelerimiz gibi olsaydı kesin giderdim diğer normal devlet hastaneleri çok mükemmel ama kadın doğum a allah kimseyi düşürmesin o derece yani
FredericChopin Songulll46____28 Benim bahsettiğim direkt normal devlet hastanesi, kadın doğum hastanesi yok burada. (Çanakkale) Ama dediğim gibi bebek dostu hastane olarak geçiyor. İkisi de devlet bünyesindeyken bu kadar fark olması hoş değil tabi.
irem-1999-54 Adamiranin__annesi normal dogumlarda girmiyo ebeler yapiyo belki şehirden şehire deyisiyodur ama bizim burda normal dogumlara ebeler giriyo sezeryana doktorlar giriyo
Beybix Sevgii19 özel maalesef hiç istemesem de ( pahalı buluyorum) ama kontrole devlete nadiren gitmeme rağmen çok kalabalık ve her yer pis gibi hissediyorum
Gny18 Adamiranin__annesi ola bilir canım. Yani ben o parayı verebilirdim çok şükür durumumuz iyi, ama neden vereyim sonuçta özeldede olsam devlette de olsam o acıyı ben çekiyorum. Kendime güzel bişey alırım o parayla yada birikim yaparım gün geçtilçe fiyatlar uçuyor zaten.
sinoli Sevgii19 Özel inşallah, İlk aylarım özel kliniklerde geçti, Şimdi devlet hastanesine kontrole gidiyorum mecburen bebeği göstermiyor, ultrason kağıdı yok, eş giremiyorum bence eksi bu konular. Neyse ki ailemin yanında doğum yapacağım 🤲🏼
egesmommy Özel ve devlet takipliydim fakat özelde aldığım ilgiyle devleti karşılaştırınca takip için bile devlete gitmeyi düşünmüyorum doğru düzgün kalp atışını bile açmıyorlar soruları döver gibi soruyorlar
Umran3428 MERYEM96 temmuzda kardeşimin eşi de orda doğum yaptı diğer devlet hastanelerine göre daha iyi eğer devlette yapacaksanız orayı tervih edebilirsiniz.
Citlembikk Bsrfnr evet sigortalıyım ilk başladığım da 350 ydi geçen haftalarda 450 oldu doktordan doktora da değişiyor çok
Amber Meliketaka12 merhaba ben de acıbadem istiyorum yurtdışında yaşıyorum hiç sigortam yok türkiyede, sizin özel sigortanız mı var acaba?? Doğum paketi filan mı aldınız?
Meliketaka12 Amber Hayır özel bir sigortam yok doktorum o hastane ile anlaşmalı çalışıyor tavsiyesi üzerine seçtik daha önce bir tanıdığım daha doğum yaptı orda hem hemşireler hem konfor olarak gayet iyi bir hastane
1234__ Sevgii19 benim hamileliğim planlı olarak gelişti öncesinde doğum teminatlı tamamlayıcı sigorta yaptırdım sonrasında gebe kaldım istedim hastaneye beş lira vermeden girip çıkıyorum:)şuan istinye liv hastanesinde devam ediyorum istanbul bahçeşehir de olan.doktorum çok tatlı ve nazik bir kadın acile dahi gitsen saat kaç olursa olsun doktorunu aradığında geliyor sürekli konuşuyorsun her takıldığında soruyorsun doktorum değilde ablam gibi:)devlettede kaydım var ne olur ne olmaz diye orayada kayıt açtırdım dicem o ki eğer planlı gebelik düşünürseniz hem uyguna geliyor hemde hiç stres yaşamadan elit bi hamilelik geçiriyorsun
eminegulbalci Sevgii19 bence tamamen hastane ile ilgili. Sancaktepe eğitim araştırma hastanesinde takipliyim ikinci doğumum olacak ilkini de orada yaptım ve mükemmel bir doğum geçirdim. Tertemiz odalar ilgili hemşireler doktorlar her birinden ayrı memnun kaldım gerçekten. Sezeryan yaptım bebeğim doğunca göğsüme koyup fotoğraf bile çektiler. Özele gidecek durumum var çok şükür ama bana devlet daha güvenli geliyor. Saçma olabilir ama herkesin özele gidecek parası yok ama devlete herkes gidiyor ve oradaki doktorlar daha çok hasta gördüğünden sağ tecrübeli gibi geliyor bana nedense.
beybito27 Boncukveannsi Ben de Gaziantepteyim. Liv sanırım en pahalı hastanelerden biri. Muayene ücreti nedir tabi o da önemli. Ben akademi hastanesine gidiyorum. Sorduğumda sezeryan 4.500 demiştim onun üzerinden zam geldi. Son fiyatı henüz sormadım. Hocayı kesinlikle öneririm. Muayene ücreti 305 TL’ydi
beybito27 beybito27 Boncukveannsi hocanın adı Halil İbrahim büyükbeşe. Söylemeyi unutmuşum. Livin muayene ücreti ne kadar