Bence iyi bir devlet hastanesi özel hastanelere fark atar,ben eşimle bebegimi gormek icin bir kaç kez cinsiyet ogrenirken ozele gittim, onun disinda universite hastanesine gidiyorum, dogum icin özel oda imkani da var, özellerde doğum da olası bir risk durumunda da imkan kısıtlı devlet gibi malzeme veya cihazları olmayabiliyor bence iyi bir devlet 🙏