minikmucizem_21 Bana mecbur uzman doktor gelicek kasığımda nakledilen böbrekte olduğu için. Bugün gelen doktorla baya sohbet ettim 2 türlü dikiş varmış normal dikişi tercih etmiyoruz artık çünkü enfeksiyon riski yüksek oluyor dedi. 2. türde dikişimizde de tek bir ip başlangıç ve sonda iki kulakçık oluyor. İçerideki dikişler kendi erirken o dikişi aldırmaya geliyorsunuz ama iki taraftan çekiyoruz onu hiç anlamıyorsunuz bile hatta hastalar genelde ne zaman aldınız anlamadım bile diyorlar dedi. Sonrasında sadece bir çizgi görünüyor yani estetik dikiş gibi oluyor dedi. Birde üzerine opsite sprey sıkıyoruz bariyer oluyor onunla 3 gün sonra rahat duş alabilirsiniz. O sprey yavaş yavaş dökülüyor isterseniz spreyi daha sonra kendinizde alıp kullanabilirsiniz dedi.