alagulgoz Rica ederim, ne demek… Sizden de Allah razı olsun. Faydam olabildiyse ne mutlu bana. 🍀🤗
Bu şekilde 2 koldan kontroller olunca bir doktorun gözünden kaçanı diğeri yakalıyor. Allah korusun olumsuz bir şey olacak olduktan sonra her türlü olur tabi ama en azından biz anne adayları elimizden geleni yapmış oluyoruz.
Gebe okulu eğitiminde karşılaştığım bir kadının gittiği özel hastanede hiç tansiyon bakılmamış. Başka doktora da gitmemiş hiç. Bir gün fenalaşmış mı ne olmuş hastaneye kaldırılmış, meğer gebelik tansiyonu varmış kadında. Son raddede belli olmuş.
Benim özelde de devlette de her seferinde bakıldı, bir de üzerine aile sağlığı merkezinden belirli zamanlarda çağırıp ona ve başka şeylere baktılar. İyi ki bu şekilde ilerletmişim süreci diye düşündüm direkt.