Adamiranin__annesi benim de yakınlarım orada doğum yaptı, ben de orada düşünüyorum çok ilgililer gerçekten, ablamda 1 ay önce doğum yaptı, doğum öncesinde yanına da girdim. Gebe okuluna gelenlere ayrıcalık tanıyorlar bazı konularda. Bilginiz var mı gebe okulunu tavsiye ederim☺️