Zln2152 görürsün inşallah cnm bana da ilk dış gebelik kese falan yok dediler ben iki hat daha bekledim özele gittim orda hem keseyi hem kalp atışını duydum
5 haftalikta bana hiç bisey yok dediler
Herkesin durumu malesef bir olmuyor ben ilk kızımda erken gördüm keseyi bunda geç oldu