Tansu15 15.000 ile keseyi karından göremedi 5.haftada , 6+2de sadece keseyi gördü, 7+2de kalp atışını duydum. Her beden bir olmuyor malesef ve cihazdan da fark ediyor 8. Haftada da kalbini duyan var mesela kendini strese sokma hayırlısını dile 🙏😇
Esra2017 Zln2152 görürsün inşallah cnm bana da ilk dış gebelik kese falan yok dediler ben iki hat daha bekledim özele gittim orda hem keseyi hem kalp atışını duydum 5 haftalikta bana hiç bisey yok dediler Herkesin durumu malesef bir olmuyor ben ilk kızımda erken gördüm keseyi bunda geç oldu
Zln2152 Esra2017 inşallah kuzum üç gün sonra gidecem bakalım ne olacak. Sen kaçıncı haftada gördün bebeği kuzum bende perşembe günü 7 haftalık oluyorum inşallah görebilirim yA çok tedirginim
Zln2152 Esra2017 ayy inşallah bende görürüm canım ya çarşamba sata göre 7 hafta da bakalım ne olacak özele gideceğim bu sefer inşallah hayırlı haberler ile dönerim
Zln2152 Esra2017 sabah gideceğim kuzum resmen gece bitmedi içimde de tedirginlik var korkuyorum allahım inşallah hayırlı haberler almayı nasip eder 🤲 🥹
Yasemincee26 Esra2017 merhaba aynı durumu yaşıyorum suan hatta doktor keseyi göremediği için dış gebelik olabilir felan da dedi. Siz7+2 de gittiğinizde beta değerimiz kaçtı