Srrs maşallah her şeye baktırmışsınız ben genetik test trombofili paneli testi verdim hsg çekildim doktorum yeterli dedi. Ama dediğiniz gibi bağışıklığım bebegı reddediyor da olabilir onu nereden öğrenebilirim çünkü heterozigot benım genım ve düşüğe sebep olmaz deniyor ama başka sebep de bulunamıyor :( bağışıklık olayı için hangi bölüme gidebilirim. İnşallah sağlıkla alırsınız kucağınıza bana da dua edin 🤲💕