kalbiminpariltisi amin canm ınsallah bu defa yavrularımı kucagıma alırım sag saglım ben uc kayıp yasadım ve maddı manevi cok etkilendik yıprandık herseyi arastırdık ben ümmünoloji polıkılinigine gıttım ama bagısıklık ile ilgili tesleri perinatalojı de yapıyor hangısı varsa ona gıdım benım yasadıgım sehırde yoktu ankaraya gıttık bız ama gerek varmı bilmem bırsuru test yapıldı bırı normal cıksa oburu kotu cıkıyrodı sarasında bana denılen bagısıklık cok karmasık bı sıstem yapılacak bınlerce testler var ışin içinden cıkamayız dedıler artık cogu tüp bebek merkezleri sebebı bılınmeyen dusuklerde bagısıklık baskılayıcı ıgne serum gebelik aşısı gıbı tedavıler uyguluyorlar canm ben enson kaybımdan sonra cesaret edıp deneyemedm pıskolojım bozulmustu 4 yıl ara verdık cok zamanım vardı cok doktor gezdık belki bir umut bir care olur dıye nasıp bundan sonrası ben elımden gelenı yaptım takdırı ilahi uzun oldu baya 🤦♀️