2 kimyasal bi kürtaj benimde 4 . Gebeliğim öğrendim ki kimyasalın sebeplerinden biri de pıhtılaşma sorunuymuş 3. Düşük sonrası araştırmalar yaptım sadece pıhtılaşma sorunum çıktı ortaya dr gebelik öncesi coraspin başlattı o ay tekrar gebe olduğumu öğrenince hemen kese oluşmadan oksopar iğne başlatıldı 10 haftalığım her dra gittiğimde bana kötü bişey dicek diye ödüm kopuyor korkunu anlıyorum 🥺 dru uzanmış beklerken hatim indiriyorum resmen