kalbiminpariltisi İki be daha fazla düşüğü olup oksapar iğne artı coraspin kullanıp sağlıklı bir şekilde doğum yapan var mı? İki düşüğüm var mthfr 677t heterozigot, üçüncüye gebe kalıp doktora kontrollere nasıl giderim bilmiyorum:(
mor_menekse kalbiminpariltisi canım benim de 2 düşüğüm oldu. Test yaptırdım az miktarda pıhtılaşma var .hamile kalmadan önce 1ay coraspin kullandım hamile kaldım öğrenir öğrenmez doktorum Oksapar verdi ikisini bir kullanıyorum.suan 36haftalik olduk çok şükür. Düzenli kullanırsan Allah’ın izniyle aynı sorunu yaşamazsınız.
2erkekannesi111 kalbiminpariltisi 4 düşüğüm var canım . İlk oğlum da kullanmadım ikinci de doğum yapana kdr hem oksapar hem coraspin kullandım doğuma kdr şükür ki sağlıklı doğum yaptım . O zaman doktorum on tane çocuk da yapsan bunları kullanacaksın dedi. Planlı gebelik olacaksa şayet gecikmen olduğu taktirde direk git doktora başlatır sana.
Pijamaskeliler kalbiminpariltisi onları kullandigim halde edekaybettim tekrar düşünmeden önce rahminize baktırin film çektir bisey çıkmaz ise o zaman deneyiniz
kalbiminpariltisi 23kubra23 11. Haftaya ulaşmadan aşağı yukarı aynı haftalarda kalpleri durdu kanama falan olmuyordu kontrolde ultrasonda öğrendik ikisini de :(
kalbiminpariltisi mor_menekse Allah sizden razı olsun böyle şeyler duyunca çok mutlu oluyorum inşallah sağlıkla alın kucağınıza, hangi geninizde çıktı pıhtılaşma acaba? Rabbim bana ve benim gibi olan herkese nasip etsin inşallah
kalbiminpariltisi 2erkekannesi111 çok korkuyorum ya iğne çözüm olmaz da yine düşük yaparım diye aklım çıkıyor doktor kontrollerine bile gidemem diye düşünüyorum:(
Allahkahretmesin1 mor_menekse benim de doktorum istemedi aslında ama benim kafam karıştı acaba tek sebep pıhtılaşma değilse diye rahim filmi çektirecektim ama bu ay hamileyim sanırım
2erkekannesi111 kalbiminpariltisi hayır öyle düşünme lütfen sen önlemini al takdir Allah’ın. yaşadığım için söylüyorum bende böyleydim kucağıma aldıktan sonra yersiz kaygılar yaşamışım dedim. Allah’ın izni ile kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻
kalbiminpariltisi Pijamaskeliler genetik test verdim pıhtılaşma testi verdim rahim filmi çektirdim sadece pıhtılaşma çıktı düşük miktarda, doktorum da dedi biz şuan yapılacak her şeyi yaptık artık üçüncü gebelikte iğne coraspin kullanıcaz diye. Ben çok araştırdım ne yapmam gerekiyor daha ne yapabılırım diye doktorum yapılması gerekenı yaptın artık bir şey kalmadı bekleyeceğiz dedi
23kubra23 Pijamaskeliler ben çektirdim saçma sapan şeyler söyledi kafam çok karıştı rahimin t dedi tek tüpünde şişlik var dedi tüplerin sorun değil normalde gebelik dene derim ama rahmin t onu ameliyat etmişken tüpünüde alırım dedi filmi aldım profa götürdüm rahmin şekli kalp dedi sana sorun teşkil etmez dedi öyle kaldım ben ne yapacağımı da bilmiyorum
mor_menekse kalbiminpariltisi Amin canım Allah hepimizden razı olsun 🤲Allah hayırlısiyla isteyen herkese nasip etsin.umudunu sakın kaybetme bol bol dua et 🌸 bende az miktarda çıkti pıhtılaşma ama buda düşüğe sebep olurmuş. İgnemi ve coraspin düzenli kullandım hamileliğimi öğrendiğimden beri. Ara ara da yürüyüş yaptım hareketsiz kalimiyim diye
kalbiminpariltisi Karserbetim çektirdim çektirdim onda bir şey çıkmadı pıhtılaşmam çıktı işte ama o da çok az çoğu doktor gerek bile görmüyor iğneye, teşekkür ederim ☺️
Happy-melek1997 kalbiminpariltisi aydı durum bende var 2 kaybım var benden genetik test istediler benimde 2 genimde heterizigot çıktı pıhtılaşma var dedi doktor yumurtlama dönemindeyim çok okudum çevremde de var bYa bu durumu yŞayıp iğneyle doğumu sonlandıran benimde beynimi yiyor bu düşünce nasıl olacak aynı şeyi yaşarmıyım falan diye yalayıp göreceğiz arkadaşım rabbim yardımcımız olsun inşallah 🤲🤲🌷 bana doktorum hamile kalabilirsin kaldığını öğrendiğin zaman takip et kendini hemen iğneye ilaçlarına başlıca dedi
kalbiminpariltisi Happy-melek1997 aynıyız desenize :( inşallah üçüncü gebeliklerimizde her şey yolunda gider de sağlıkla kucağımıza alırız ama o korku o endişe bambaşka bir bir Allah kimseye yaşatmasın doktor kontrollerine herkes sevinçle giderken ben acaba kötü bir haber duyar mıyım korkusuyla gidiyordum :(
Pijamaskeliler 23kubra23 benimde T çıktı darmış düzelttiler operasyondan snra odaya geldiklerinde ne biçim rahmin boru gbi orda bebek yaşamazmış zaten dediler genişletildi hatta filmde çıkmayan şeyler çıktı perde varmış meğer onuda aldılar bağırsaklarim yumurtalgimin onu ne gelmiş onlarda düzeltildi aynı anda 2 işlem birden oldum şimdi 4.gebeligim ilk kez büyüdük 6 aya geldik oğlumla ama başka şeyler çıktı smdi de 5 aylik görünüyor karnı geride dediler Plesantam kötü kalınmis anormalmis kaç tne doktoruma gitum hepsi sonlanır bu gebelik dediler som prof bekletiyor parça aldılar plesantadan genetik bozukluk vardır deriler eşimle bende yok ama bebek olabilirmiş haftalardır savaşıyorum direniyoruz sonucları bekliyoruz smdi kalbi durcak yakında dediler bazen anne bebek sağlıklı olsa bile bebek kormozumlari kötü olabilirmiş 😓
23kubra23 Pijamaskeliler ya öff kafayı yedim iyice 4 kez bunu yaşamak çok zor Allah kucağına sağlıklı almayı nasip etsin önceki kayıplarının sebebi neydi
Alparslannannesi Pijamaskeliler hiç kurtaj oldun mu canım bende de kromozon bozukluğu var 2 kere kurtaj oldum 2 kerede düşük yaşadım şimdide tuplerim kapandı hamile kalamıyorum