Eceninanne benim rahîm ağzı 21 milim ölçüldü,18.haftada…doktor eve gönderdi,hic suyun gelirse kanaman olursa gel dedi,devlet hastanesi sanırım serklaj ameliyatı yapmiyormis,,,sonra ben baska bir ahstameye gidip 20.haftamda serklaj ameliyati oldum,38.haftamda dikislerim alindi,39.haftamdaym şimdi heran dogum olabilir,, ameliyattan sonra bir sure sirekli dinlendim, ağır is yapmadim,ara ara kisa yürüyüşler yaptim,oyle gecti,ve dikkat edeceginiz sey enfeksiyon kapmamak,