Kızlar az önce doktordan geldim rahim ağzı 22 mm den 29 mm olmuş çok sevindi doktorum da böyle giderse gerek kalmicak serklaja dedi progestan a devam dedi sabah akşam zaten onlar sayesinde uzamış 7+1iz ikisinin arasında 2 gün var dedi benim tüp bebek olduğu için son adet tarihine göre değil transfer gününe göre hesapladı