Eceninanne eve hapis sürekli yatış 😂 3 buçuk aydır evdeyim yatakla bütünleştim progestan kullandım kasılma olmaması için de magnezyum aldım iş yapmıyorum arada evde kısa turlar atıyorum kan dolaşımı için çok kanepede oturmuyorum sadece arada yemek yaparım yemek yapmaya da 30 haftadan sonra risk alarak yapıyorum ev kirli umrumda değil önemli olan bebeğim ve ben en fazla toz tutuyor sadece toz için kalkıp da riske giremem arada eşim temizliyor Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin sitresten uzak durun Allah’a çok dua edin kuran dinleyin bol bol su için