Yasemin1408 sakın olmayacak korkusu yaşama. Tıp bile bunu açıkladı olmayacak düşüncesiyle çok sağlıklı bireyler bile anne baba olamıyorlar. Her zaman olacağını düşün. İllaki stres yaşıyor olabilirsin ama her şey nasip emin ol. Ben polikistikover hastasıyım. Doktorlar bekarken bana sürekli çocuğumun normal yollarla olmayacağını söyledi. Ben hiçbir zaman inanmadım bu söylediklerine nasip dedim. Yani Allah verdikten sonra her şey olur dedim. Rabbimden sağlık diledim. Hala kistim var ama şu an bir buçuk aylık hamileyim. ve inanır mısın belki doktorlara inanmadım ama hemen de olmaz diye düşünerek korunmadım bile 20-25 günlük evliyken hamile kaldım. Yani her şey nasip. Korkularını bir şekilde atlat ve tevekkül et dualarının karşılığını alacaksın eminim ♥️