Ilkesmomy kuzum evet yıllarca bekleyen insanlarla bende dahil buna, ama bizim en azından bı çok bilgimiz, bı çok yapabileceğimiz şeyleri biliyoruz ve bu hanımefendi daha 3 aylık evli ve daha hiç bişi bilmiyo belli ki biz bu konularda bı çok bisey biliyoken ve hala biz de her ay bu şekilde dertleniyosak bence normal. Yani bu şekilde anlatmanız bana göre yanlış evet önerdiğinjz şeyler doğru ama belki o bunları bilmiyo ve bilmediği için çaba gostermekte zorlaniyo bu sefer kendine dert ediniyo. İlk baştaki cümleniz bana göre yanlış geldi sadece kuzum bende birazcik daha nazik olunabilirdi