Eğer bildiğiniz bir probleminiz yoksa bu soruyu sormayı bıraktığınız an bebiş gelecektir canım . Sürekli kafanda neden olmuyor bu ay da olmadı vs vs sorularıyla İnan ki gebelik gerçekleşmiyor. Benim 5. Ay tutmuştu mesela o da niye tatile gitmiştik eşimle dönüşünde hamile olduğumu öğrenmiştim . Ne yazik ki dış gebelikti o ama olabildiğinin kanıtı demek ki oluyor . Sen de rahat bırak kendini .