Zeze1792 Ay aynen aynı şeyleri yaşadım ve yaşıyorum , çok çok iyi anlıyorum , zorlayınca yiyebiliyorsa yiyebiliyordur zaten , biz su içince kusuyoruz anlamıyorlar ki vallahi ,beni de en çok su içememek mahvetti ,idrar yolu enfeksiyonu oluyor insan bi de su içemeyince ah ahh, bı de bana şey diyorlardı kussam da yiyorum ben sonuçta bebeğe az da olsa vitamin gidermiş , ya salak mısın diyesim geliyordu yemek borum öyle bir tahriş olmuşki yutkunamiyorum artık yani gelmiş bana kussan da yemen lazım diyor 😂 valla biri elimde kalacak artık bu konuda konuşmak istemiyorum deyip kapatıyorum konuyu , aylardır açım ben ,gelmiş bana diyorki ay bı gün çok kötü olmuşmuş da sadece bir lokma ekmekle durmuş bütün gün 😂
iyi de ben aylardir bı lokmayla yaşıyorum günaha sokuyorlar insani tövbe yarabbim 😁 seni de korkutmak istemiyorum ama 6 aylık olunca kusmalarım azaldı benim , şimdi daha iyiyim yine bulantım hiç geçmiyor ama perde kipirdasa kusmuyorum en azından 😅 gıdım gıdım iyiye gidiyorum sanki inşallah 🙄