11 haftalık gebeyim doktorum 3 ay bitsin zofer yazayım dedi doktorum prilamda etki etmediğinden paket bitince almadım bıraktım 2. gebeliğim ilkinden zor geçiyor ilkinde hiç bi ilaç kullanmadım 9 ay istifra ile geçti ama artık dayanamıyorum 2. de aynı şeyleri yaşamak zor geldi mide ağrısıda yaşıyorum %95 zaten safra oluyor istifralarımın endişelerim vardı bu postu görmek iyi geldi :( mecbursak kullanacağız demekki.. ilacın karşılamadığını bilmiyordum ya bu biraz üzücü