elmaserkc21_ Ben canım istediğinde bir kaç kere yapıp yedim. Ama Allaha çok şükür bi problemimiz yok kuzum. Yani çok stres yapma biliyorum her yediğimiz yemekten sonra muhakkak Google ye koşturup araştırma yapıyoruz endişeleniyoruz ama hiç bir yiyecek sağlıklı değil organik değilse eğer. Muhakkak hormonlu vsvs oluyor o yüzden canın istediği zaman az az ye, hamileyiz hasta değiliz ki ❤️