ldyarse kuzum konuyla alakasız ama siz bebeği kaçıncı haftada gördünüz? Sormamın nedeni de şu ki; ben iki güm önce 6+0 haftalıkken muayene oldum doktorum kese var bebek yok büyük ihtimalle boş gebelik dedi perşembe günü tekrar çağırdı o zaman da göremezsek kürtaj dedi. Boş gebelik olabilir mi? Bende ne yapacağımı şaşırdım bu yüzden bir kaç gebe arkadaşlara soruyorum.