Seyma65 elmaserkc21_ evet normal de zararlıymış ben de aşerdim resmen paket aldım yarsını yedim ve döktüm şimdi spagettiyle yapmaya çalışıyorum o hissi versin diye :)
ldyarse Zln2152 sizi çok iyi anlıyorum aynı duyguları yaşadık içinizi ferah tutun Allah hayırlısını bilir😍 inşallah yüzünüz güler ☺️
Lilyumfokimum Canım yeme bidaha riske girmeye hiç deymez. Bir de içinde soya olanları da var bebek için risk alma. Yemişsin artık bikereden bişi olmaz demek adetten :)