elvinimmm 30 mayısta doğum yaptım.Yenidoğan üşür diyenlere kulak asma palavra hepsi.Yaşadığın yerin havasına göre al.Bursa’da yaşıyorum ve sıcak havası sıfır kol zıbın üstüne normal uzun kollu giydirdim.Üzerine de sadece müslin attım.Temmuzdan sonra sadece sıfır kollu çıtçıtlı giydirdim bir de ayaklara çorap.Ne bir üst ne bir alt bi zıbın bi çorap.Ben alışveriş yaparken satan kişi yenidoğan hep üşür demiş heeeep uzun kollu,hafif kalın şeyler aldırdı hiçbirini giydiremedim :(