elvinimmm benim ilk kızım mayıs bebeği aslında yaz gibi düşüne bilirsin ama ilk ay kendinizden 1 kat fazla giydiğin diyor doktorlar o nedenle 3 4 parca uzun kıyafet almakta fayda var daha sonra 40ni çıkınca falan ben hep atletle gezdirdim çünkü çok sıcaktı tabikiuasadiginiz şehirde önemli izmirde yaşıyoruz biz herşeyden çok alma zaten yıkayıp oturuyo hemen 3 6 ay alabilirsin ağırlıkla