Papiiii bazen heves ediliyor bende ediyorum ortak renk alayım 2,3 tane diyorum
Cok normal düşünceniz sağlıklı olan da sizin düşünceniz olabilir aslında
Erken olunca insanlar ürperiyor allah korusun bi şey olur diye
Ben ilk 3 ay olarak genelde tulum yada uzun kısa kıyafetler
aylık olarak çıt çıt bady felan almayı düşünüyorum her ayın oluyor o
Daha tam bilmiyorum benimde ilk 🙈