melikeylmzz Ben şunu yaptım hamile kaldım diyenlere inanmıyorum . Evlendim 3. Haftamda hamile olduğumu öğrendim . Bebeğimin kalbi durdu kürtaj oldum aralık ayında ve 11 aydır neyi denediysek kalamadım . Bende hiç bi problem yok eşimde sperm 9 milyondu düşük değil dediler ama 15 milyonla kalınıyormuş. Neyse dedik hormon testi verdim amh fsh lh bilmem aklına ne geliyorsa normal . Eşimin sperm 20 milyona çıkmış . Eee ben ovulasyın denedim , gecen ay özele gttim yumurtam vardı büyüttük ilaçla bide byle deneyelim dedi doktor . Çatlatma iğnesi vuruldum oldu mu kist 😅 29 senedir kistim hiç olmamıştı neyseki doktorum eriyen kist yumurtan kiste dönüşmüş dedi şükür erimiş o hafta . Hala kalamıyorum . Diğerine nasıl kaldım birliktelik sonrası duşa girdim hemen koşup sigara içtim , 11 aydır ayaklarını dik yok yastık koy yok soğan suyu eşiöe keçiboynuzu . 550 tl ye takviye ilacı aldık eşime . Folik asitte kullandım kalamıyorummmmm 😂 yani demem o ki kafana takma herşey rabbimden , insanlar korunarak kalıyor canım bak bu ay bıraktım yeter artık diyorum 13 aylık evliyim 11 aydır deniyoryz gün kovalıyoruz gerçekten cinsellikten soğudum . En fazla rahim filmi çektiririz . Haa kalamıyor musun kuzum git 3. Günü hormon testi ver al özele git göster de byle byle klomen versin çatlatma iğnesi ol ben gibi dene , ben kalamadım ama en azından içinde soru işareti kalmaz . Doktor bana şaşırdı nasıl kalamıyorsun dedi bende artık düşünüyorum sperm salak yolu bulamıyor die espri yapmaya basladım başka türlü hayat çekilmez 🌸