melikeylmzz Ben 1.5 yıllık evliyim ve 1.5 yıldır da korunmuyorum. Evlendiğimizden bu yana hamile kalabilmek için çok çabaladım. Hiçbir sorunumuz yoktu ne eşim de ne de bende, sebepsizdi. Meğer çok kafama takıyormuşum.
Kafama takmadığım, düşünmediğim, olucak mı ya demediğim ay hamile kaldım.
Ovulasyon testleri mi denemedim, çatlatma iğneleri mi..
her şey de kafada bitiyormuş meğerr😊😊