Hawacnts Bende herkes erkek diyodu ve herkesin bi isim önerisi vardı annemin babamın eşimin istediğim kimseyi kirmamakti gönül isterdiki herkesin gönlü olsun eşimin istediğini kuzenimde bebeğine koymak istiyodu ama önce biz kararlastirmistik eşimin babasının adı olduğu için erkek olsaydı çokta istemistik ama ben hep arada kalıyodum acaba koyarsak onlar darilirmi koymazsak eşim gücenirmi diye en sonunda kendi kendime dedimki erkek olursa ölü taklidi yapicam valla bu gidişle 🙈 Sonra doktor kız diyince huzura erdim 😅 Ama şaka bi yana tabi erkekte olsa aynı derecede sevinirdim yeterki sağlıkla gelsin her ultrasona girdiğimde öncelikle ilk sorduğum hep sağlığıydı..