Bende 17+3 ikiz gebeyim.en başından beri ya iki kızım yada bi kız bi oğlum olsun istemiştim.14. haftada doktor birine erkek dedi diğerini göremedim dedi.oyle olunca tabi bizde diğeri kesin kız diye düşündük.16. haftada diğer bebeğin cinsiyeti için gittik onada erkek dedi.kendimi kız diye nasıl sartladiysam doktor diğerine de erkek diyince şok oldum.hala kendimi alıştırmaya çalışıyorum 😂😂🤦🏻♀️