Kızlar en başından beri doktor oğlun olacak diyor ama ben kız hissediyorum hep erkek olmasına alışamadım hâlâ sürekli de soruyorum belki değişir diye bir kızım var bir kızım daha olur diye düşünüyordum erkek erkek deyipte sonra kız doğan oldumu acaba 23+3 haftayim değişme ihtimali varmı cinsiyetin