Tazeanneee52 Sibell88 benimde dediğiniz gibi çok yavaş ilerliyordu boş gebelikten şüphelendi doktor hatta ilk kan tahlilimde 23 idi yaklaşık 15 gün geçmesine rağmen, sağlıklı değil dedi 4 doktor, ve şimdi kese de bebeğimde kalbi de atıyor 7. Haftamız bitti 🌸
Sibell88 Tazeanneee52 sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🙏🏻 Rabbim isteyen hiçbir kadının kucağını boş bırakmasın ,ben hayırlısını diliyorum mevlamdan . Gönül tabiki de bir acı yaşadıktan sonra sağlıklı bir evlada sahip olmak istiyor ama biz bilemeyiz Rabbim ne yazmış bizim için . O yüzden hayırlısını diliyorum .
Sibell88 esoerlk55 stres yapmayın en çok bu etkiliyor bebeği ve bizi . Sıkıldıkça,gerildikçe buraya yazın birileriyle konuşmak iyi geliyor insan bir nebze de olsa rahatlıyor . Güzel haberler alın inş 🙏🏻
nisamom_ esoerlk55 canım gittim doktorum baktı kimyasal yakında kanaman başlar dedi rahim temiz tüpler temiz hiç bir skkıntı yokken bu 3. Kimyasal akşam üzeri beta testim çıkacak çok canım sıkılıyor bu duruma
esoerlk55 nisamom_ sen sübyan diye bir şey duydun mu hiç bende varmış ben gittim muska yazdı genelde böyle düşüklerde sübyan oluyormış bi araştır istersen. Çok üzüldüm bu arada ama sen içini ferah tut dış gebelik olsa daha zorlanırdın mutlaka . Rabbim hiç birimizin kucağını boş bırakmasın 🙏
Sibell88 nisamom_ üzülme evet kolay değil ama üzülünce de hiçbirşey değişmiyor . Allahım tez zamanda üzüntünü mutluluğa çevirsin 🙏🏻
nisamom_ esoerlk55 amin canım inşallah sağlıklı ewlatlarımız olur 🌸 Yok hayır bilmiyorum ama bir araştırayım denemedeğim şey kalmadı gebelik oluyor ama gelişmeden kimyasala dönüyor 😔
esoerlk55 nisamom_ bende kimyasal yaptım daha önce sonra hocaya gittim bana öyle dedi araştır sor istersem
eknsnsr98 Sibell88 betan 1500 civarı olursa kese gözükür vajinak ultrasonda o zamana kadar sabret önümüzdeki hafta gözükmesi lazım kese görünürse o ihtimal kalkıyor ortadan
Yasemincee26 FndG5 sizinle suan aynı durumu yaşıyorum. Kese yok diyerekten beni ameliyata alacaklar. Çok korkuyorum tabi ki izin vermiyorum. Agrum sızım yok kanama yok
FndG5 Yasemincee26 merhabalar merak ettim suanki durumunuzu keseyi görebildiniz mi Maalesef benim gerçekten de dış gebelikmis ikinci doktorun yanlış yönlendirmesi yüzünden iç kanamam başlamış ve daha kötü sonuçlandı tupumu almak zorunda kaldılar
Yasemincee26 FndG5 merhaba beta artmamaya başladı. Pazartesi gece ekürtaja alındım. Kürtaj sonrası betamm 4800 den 3000 e düşmüştü. Bugün kan vermem gerekiyordu sıfırlanmış mı diye bakmak için veremedim ya akşama yada yarına kan verecegim. Sıfırlanmamışsa dış gebelik demektir o zaman da kemoterapi iğnesi vururuz dedi doktor. İnşallah öyle bişey olmaz. Hayırlısı olsun hakkımızda