FndG5 Yasemincee26 4 hafta olacak yarın ihmal etmeyin dikkat edin dış gebelik Rabbım kimseye yaşatmasın çok zor oluyomus benim ikisi de çok ilerlemisti o yüzden iki tupum de alındı