Aynı hastanede verdiğim beta değerleri beklenen gibi değil .
İlki cumartesi 199,01 çıkmıştı ,2.yi dün akşam verdim 248.50 çıktı .
Böyle artışlarda yüksek ihtimalle dış gebelikten bahsediliyor .Bugun son adetim üzerinden 40 gün geçti .
Perşembe yeniden doktor kontrolüm olacak . Duyacaklarımdan değilde herhangi bi operasyon vs gerekecek diye biraz tedirginim açıkçası .