Kızlar bende 22 haftalikken ogrenmistim karnindaydi bizim ödemde bütün organlara ve kalbe baskı yapiyordu ama ben 36 haftalik dogum yaptim bebegim 4 ay kuvezde yaşadı ve vefat etti 2 sene öncesi bebegim dogdugunda genetik test yaptirmistik bebegime ve genetik degil kalp hastasi oldugu ortaya çıkmıştı şuan 26+3 günlük hamileyim gercekten çok zor bir süreç Rabbim yardımcınız olsun