Beerfiinn Senas9 şuan bende 14+2 oldum 14mm ödem gözüküyor, geçen hafta kan verdim fetal dna testi için şimdi sonuç bekliyorum bu hafta çıkacak inşallah,sizi çok iyi anlıyorum bende aynı durumu yaşıyorum
Senas9 Beerfiinn İnşallah sizin sonucunuz tertemiz çıkar çok zor bu pskolojiyle baş etmek ama Allah sabrını veriyor bi şekilde Buda bizim sınavımız iyi düşünün her şey güzel olsun sizin için
Zeeeynepppp Beerfiinn bende amniyosentez yaptirmistm ama temiz cikt sonuclar fakat kalp anomalisi saptandi send herhangi kalp problemi gozukuyormu bebekte
Beerfiinn Senas9 evet güzel düşünelim hüxeş olsun 3 4 güne çıkar benimde sonuçlarım,down çıksa dahi bende aldıramam kalp atışlarını duyduğum zaman bende kötü oluyorum😔
Zeeeynepppp Senas9 ah kuzum ya çok uzuldum benim bebegimde oyleydi ensedeydi ozellikle ama bu tarz bebekler anne karninda kalp atislari duryyor doktor seni bilgilendirdimi bu konuda eger merak ettigin sorular varsa bana wptan yazabilirsin suan seni okdr cok iyi anliyorumki rabbim bebegine saglik sanada dayanma gucu versin inşAllah
Senas9 Zeeeynepppp doktor bilgilendirdi her an ölebilir dedi onun için her hafta kalp atışı dinliyoruz teşekkür ederim
Beerfiinn Zeeeynepppp şimdi ödem genetik mi yoksa kalpten dolayımı diye genetik testi yaptırdık sonuç temiz gelirse doktor organlarına yöneleceğini söyledi. Her an herşeyin olabileceğini belirtti ölebilir yaşayadabilir dedi😔 şuan için kalp atımında bir anormallik yoktu
Beerfiinn Senas9 sizede rabbim sabırlar versin , umarım güzel sonuçlar alırız. Sağlıkla alırız kucağımıza
Zeeeynepppp Beerfiinn yok benim kalbi durmadi ama kalbi 170 atmasi gerekiyorken 30 civarinda atiyordu surekli hasaneye gidiyordum kalbi durmusmu die bide benim ck kotu mide sancim agrim oluyordu resmen ölücek gibiydim dayanamadin iki uc doktorda yasamla bagdasmayan anomalilerin oldugunu soleyinfe gebeligi 18 ci haftada normal dogum seklinde sonlandirmak zorunda kaldim ama ben kalbinin durmasini bekliyordum ama agrilarim çok vardi bebekten kaynakli ölmeyi istiyordum okadar çok agri aci cekiyordum
Beerfiinn Zeeeynepppp Rabbim tekrarını yaşatmasın bende sonuçlarımı bekliyorum, aynı ihtimal bende de var zamanla belli olacak dediler
Beerfiinn minikdugm3 sonuçlarım bugün çıktı , temiz çıktı genetik bir hastalığı yok çok şükür. Daha doktoruma gitmedim süreç nasıl ilerleyecek bilmiyorum
Beerfiinn minikdugm3 inşallah, bugün prof doktora gözüktüm biraz olumsuz konuştu kalbinin durması an meselesi dedi her hafta kontrol edilicem ödem baskı yapabilirmiş. Kalbinde de ufak ufak sıkıntılar çıkmaya başladı 😔
Masal-10 sbll_b Benim ilk gebeliğimde bebeğimin böyleydi fetal kalp anomalisi var dediler suni sancıyla doğum yaptım 😥 Ama iyi giden arkadaşlar da var çok şükür sağlıkla doğan bebekler de var bizde kalp hastalığı yoktu genetik vs değildi doktor talihsizlik dedi çok üzüldük Allah’a sükür 2.ye hamileyim şimdide bebeğin böbreklerinde genişleme var sanki dediler ona üzülüyorum herşey Allahtan tabi yardımcımız olsun
Beerfiinn Masal-10 rabbim yardımcınız olsun inşallah kavuşur sağlığına herşey Allahtan, bende olumsuz haberler aldım bugün kalpte sorunlar gözüküyor ama daha 15+3 eğer ölmez ve yaşarsa 18. Haftadan sonra kalbine bakabiliriz dedi doktor. Ölmesi an meselesi malesef
Masal-10 Zeeeynepppp Perşembe günü detaylı ultrasona gidicem şimdilik beklemede bebek iyi çok şükür ama o böbrek durumu incelenicek perinatolog bakıcak bakalım hayırlısı canım