Merhaba arkadaşlar 12 haftalık hamileyim c.tesi günkü kontrolümde bebeğimde ödem oluşmuş vücudunu bir zar gibi sarmış haldeydi perinatolojiye yönlendirdi doktorum bugün Ankara’da medikalpark hastanesi Gülenay hanıma göründüm çok umutlu konuşmadı Cvs ve amniyotik sıvı alınıp genetik tahlil yaptırmam gerektiğini ama %10luk bir umut olduğunu beyin yapısının 3 mm olması benim bebeğimin 8 mm olduğunu söyledi :(( aranızda bu durumu yaşayan varmı :((