Bende aynı durumdayım kıZlar 🤦🏼♀️ Kendi doktorum emin olamadı ikili tarama yapan doktor erkek dedi bugün sonuç göstermeye gittim gitmişken de muayene olurum dedim kendi doktorumun işlem günüymüş farklı dr. Göründüm ama sinir bakmadı doğru düzgün başından saldı bağdaş kurmuş anlamadım dedi ben de bu dr. Anlamıyorum bide 1 den 3 buçuğa kadar bekledim