kalbiminpariltisi Efuli-53 inşallah sorunsuz geçer bu kez, nedeni neymiş araştırdınız mı benim de iki düşüğüm var mthfr 677t heterozigot çıktı coraspin ve oksapar iğne kullanacağım inşallah
Haticem5467 Efuli-53 ben 4 dusuk yaptım suan yeniden hamileyim ve kalp sesini suan duymadım cuma günü gidince duyacağım bol bol dus et biz yaza baska birisi olacağın önüne geçemeyiz belki rabbime dua edebiliriz birbirimiz içinde
Reyhosunannisi 6 haftalıkken devlet hastanesindeki doktor kalp atışı başlamış dedi ama dinletmedi 7+4 de kendi doktorum dinletmişti
Sulezeynep Bellidir muhtemel duyulma zamanları kesin olarak 7.8 haftalarda net duyulur öncesinde duyulanlarda var tabi vajinal muaneyle garanti olsun diyorsan işte 7. Haftada git
Mhrbn44_ 5 de keseyi gördü doktorum 8 de geldi gittik duyduk cok guzeldi Rabbim dileyen isteyen herkese nasip etsin inşallah