Damla Uygulamaya göre 6+2 yim şuan çarşamba randevum var 6+4 olacak inşallah duyabilir miyim kalp atışını beklemeli miyim sizce biraz daha. Benim olduğum haftalarda duyanlar son adet tarihinize göre mi kalp atışını duyduğunuz haftalar? 🌸
Asuttt Ben yarın gideceğim 5+5 olacağım inşallah kalp atışını duyarım ya 🥺 eğer duyamazsam bir hafta sonra tekrar mı randevu almam gerekiyor
Feslegenn Asuttt benim de tarihe göre aynı gün oluyor haber eder misiniz sonucu ona göre giderim belki
Haticem5467 Efuli-53 ben 4 dusuk yaptım suan yeniden hamileyim ve kalp sesini suan duymadım cuma günü gidince duyacağım bol bol dus et biz yaza baska birisi olacağın önüne geçemeyiz belki rabbime dua edebiliriz birbirimiz içinde
Nerican babysahin benimde böyle oldu iki hafta sonra renkli ultrasondan duydum küçüktü 3 hafta bekleyin net olsun isterseniz
Zln2152 Cinarsaitinannesi kuzum bende o haftada gittiğimde sadece keseyi görebildim bebiş yoktu sen o haftada mı gördün
Cinarsaitinannesi Zln2152 ben keseyi 4+5 de gordum ben erken ogrendim adetim gecmemisti o yüzden 5+4 de gidince kalp atışını gosterdi doktor belki de cihaz kaynaklıdır bu kadar erken kese gormemiz bilmiyorum
Asliormanci Suna34 valla degil diyorlar bende sorunlu hamileleiğimden sonra acele ettim canım doktor sorunca tamam dedim