melegimhosgeldin1 Btl_zngn 😂😂😂bana öle diyen olmadı da önce bende kavgaliyim düşük yaptım sonrasındaki aylar şüphem oldu heray adet gecikince belirti olunca kanmi verilir bilmem ne diye laf etti kavga ettik😂😂
Btl_zngn Ya bide ben seyi merak ediyorum iki kati olmasi gerekiyoya 33ten iki gunde 66 olmasi lazimdi 99 olmusya ikiz olma ihtimali var mi diye cok istiyirum baba tarafimdada var ama bilemedim betayla bi anlami var mi 😄
melegimhosgeldin1 Btl_zngn öle anlaşılmaz ya benim 5+4 Ken betam 15 bin çıktı öyleyse benimki besiz😂😂😂
Esma-99 Btl_zngn aslında evet öyle söylüyolar olması gerekenden fazla yükseldiyse ikiz gebelik olabilir ama daha çok az beta diğer yükselişlerede bakmak lazım
melegimhosgeldin1 Btl_zngn ikizler de ne varmış anam bacım bende ikizlerm ne güzel dediğim dedik hahah
Btl_zngn melegimhosgeldin1 dedigim dedikse iyi iste ikizlerin sorunu hep kararsizlik diye biliyorum 😄
melegimhosgeldin1 Btl_zngn demi ama bi kan alçak yani başka bişi değil Orda oturarak ne pluyo kcinimi büyüttüm 😂😂😂😂
Btl_zngn melegimhosgeldin1 ama cok yuksek yinede belki simdi gorunmemistir sizinki ikiz olabilir valla 😀
melegimhosgeldin1 Btl_zngn Yoo ben dediğim dedik çaldığım düdük tarzı takipliyo.😂😂eşim çok çekti ilklerde şimdi alıştı
Canisi50 melegimhosgeldin1 himm hayırlı ömürlü evlatlarımiz olur inşallah sağlıcakla kucağımiza alırız 🤲🥰
Esma-99 melegimhosgeldin1 sanırım onun burçla alakası yok ya djdjdj bende Oğlakım ama eşimde az çekmedi benden ahaha 🤣 😀
melegimhosgeldin1 Ben umutsuzdum olmadı diye test kan Man vermedim yok diye 😂😂Sonra eşim test getirmiş turşu yap diye bı yaptım besbelli kıpkırmızı iki gün sonra kan ultrasyon filan 😂😂😂