Merhaba arkadaşlar ben de çok yeniyim ilk gebeliğim 6+ 4 oldu ama hiç mide bulantım vs yok sadece sık idrara çıkma isteği var endişe ediyorum. 4+ 6 da kese olusmustu bebek oluşmamıştı iki hafta sonra gel demişti normal mi bu durum bilgisi olam var mı?