Btl_zngn melegimhosgeldin1 ama cok yuksek yinede belki simdi gorunmemistir sizinki ikiz olabilir valla 😀
melegimhosgeldin1 Btl_zngn bende bilemedim şimdi ne alemde 😂😂 bı hafta önce 5+4 de 15 bin çıktı şimdi bulmuştur ta nereleri bakaalim hiç ikiz gemide yok ama 😂😂nasip bakalım Çarşamba günü belli olur
Canisi50 melegimhosgeldin1 himm hayırlı ömürlü evlatlarımiz olur inşallah sağlıcakla kucağımiza alırız 🤲🥰
melegimhosgeldin1 Canisi50 İnsallah cicem inşallah ♥️♥️Öncesi düşüğüm var ama o haftaları geçtik şükür bı sorunum olmadı
Haticem5467 melegimhosgeldin1 senin carsamba kontrolün benim cuma valla saat sayıyorum gideyimde insallah biranonce kalp atışını duyayım diye
Btl_zngn melegimhosgeldin1 simdi benimkini hesapladimda iki kati artmayla 5+4te normal beta 15 bin olmasi ben ilk bastaki yukselise gore dedim hani hep iki kati yukselmesi lazim diyolarya benim 3 kati yukselmis gorunce acaba mi dedim bakalim burdan yazariz ikiz olan olursa yazsin 😄
Emine_pektas01 Btl_zngn sağol canım evet dün girdim daha yeni olduğu için kese görülmedi ama kanda çok şükür elhamdulillah çıktı haftaya gel o zaman görünür dedı canım
Haticem5467 melegimhosgeldin1 benim 4 dusuk var ilk hamileliğimde 1 oğlum var arada 4 düşük gunluk iğne kullanıyorum ve kalp sesini duymadan rahat etmeyeceğim sanırım
Esma-99 Haticem5467 😀😀 ya süper umarım bende duyarım gittiğimde 6+1 haftalık olacak son adet şeysine göre süpriz olur hem kese hem kalp atışını duyarsakk
melegimhosgeldin1 Esma-99 adete gorebiz buyguz de geç döllenme dediler bakalım belki çabuk buyumussuzdur😂