Yenianne66 bu arada bu işlerden anlayan bi teyze ile konuşmuştum ,bana böğürtlen kökünü kaynatıp suyunu içmemizi önerdi ,eşli
Olarak 21 gün boyunca, içinde bütün vitaminler var ,herşeye şifa,kanser hastalarına çok öneriyorum özellikle demişti,trendyolda kolay bulunuyor,bi küçük kökü 2 su bardağı kaynamış suyla 15 dk boyunca kaynatılıp içiliyor,her gün taze ,1 bardak şeklinde ,bide soğan ve sarımsak kaynatıp için birlikte dedi