Anonymousmom bende karşıydım vallahi😁 kasık çektirme deyince kafamda farklı senaryolar kurup kaç defa teklif reddetmiştim,en son görümcem nasıl yapıldığını anlattı,kasık kısmına eliyle masaj yapıyormuş sabunu sulandırıp ,bu kadar 2-3 dk lık işlemmiş , çevremde 5 kişi var bu yöntemle hamile kalan ama ben hep karşıydım ilk başta aşılama ,sonra 4 kere klomen çatlatma iğnesi,,sonra tüp bebek denedik ,4. Senemizin içindeyiz artık bunu da deneyelim bakalım dedim🥲