Anneadayiozlem bende duymuştum kimi hacamat kimi sülük tedavi yaptırıyor. Sülük te rahme yapılıyor acısı felan da yokmuş yapabiliyorsaniz yapin . Tıkalı tüpleri açıyormuş tüp bebekten etki gormeyen bunu yaptırdıktan sonra kalanlar var. Damar kan akışını da düzeltiyor temiz kan ve hücreler yenileniyor rahimde . Rabbim tarafından gelen bir şifadır bu da
Mucizemolsunn