Mucizemolsunn Kasıklarını çektirip hamile kalan oldu mu? Nasıl yapılıyor,ne zaman başlanıyor ,kaç gün devam ediliyor,bileniniz varsa yazabilir mi?
Mehtapca06 Mucizemolsunn cok etkisi oluyormus bende çocuk istediğim dönem yaptirmak istedim tek sefer yetiyor zaten ama gercekten anlayip yapan cok zor bulunuyor
Sema141 Mucizemolsunn adetin bittiği gün yapılıyor ılık su ve sabunla kaşığını aşağı yukarı elinle masaj yapıyor sonra yemeni ile top yapıp soruyor sıkıca sonra hiç kalkmiyosun çok hareket etmeden ilişkiye girip sabaha kadar öyle yatıyorsun sağına soluna dönmeden ben iki kere yaptırdım ama faydasını görmedim üçüncüyü denicrm bu ay
Mucizemolsunn Mehtapca06 size nasıl yapılmıştı,adetten kaç gün sonra yaptırdınız? en son çare kasık çektirmem kaldı,tüm yolları denedim,bi de hacamat kaldı
Mehtapca06 Mucizemolsunn ben kasik cektiremedim biz üç arkadaş totem yaptik son care hamama gittik tüm gunu hamamda geçirdik ucumuzde o ay hamile kaldık
Anneadayiozlem Mucizemolsunn 4 yıldır evli olan bir tanıdığım var bu ay hamile kaldığını öğrendi en son hacamat yaptırmış da hamile kalmış öyle söylüyorlar ne kadar doğru bilemem açıkcası bu tür şeylere pek inanmıyorum ama örnekleri görünce de şaşırıyorum
Mucizemolsunn Sema141 şifa Allahtan belki vesile olur da işe yarayabilir denemekten zarar gelmez, çevremde yeni yeni duymaya başladım 4-5 kişi bu vesileyle hamile kalmış,inşallah size fayda sağlar🤲🏻
cimcimemmmm Mucizemolsunn oyke olsa yumurtalık zarar görür o yuzden her zmn yapılan bir islem degil Adet bitiminden sonra yapılır. Hatta adetliyken de yapılır o zmn daha etki gösterir. Ben gittiğimde kadin dedi adetliyken gel . Ben de memleketime gitmistim tekrar gelemem demistim. Adetliyken yapılmasının sebebi tüplerin onu kapaliysada masajla acilmis oluyor yumurtaliklarima dokundu calisiyor dedi biri tembel dedi . Gercekten de sağ yumurtam da kist oluşmuştu önü tıkanıyordu. Iyi ki de gitmisim diyorum. Cunku kist tedavisi de kac ay boyunca gordum uğraştım o kadına gittikten sonra hamile kaldim
menessare Kasık değil de göbek çektirme diye biliyorum ben göbek düşük olunca da bebek olmuyo söyle sorayım mesela adetleriniz ağır mı geçer çok sancılı kusmalı vs ?
Mucizemolsunn menessare ikisi farklı şey ,göbekte çekiliyormuş,kasıkta çekiliyormuş,benim dediğim kasık çektirme,o da masaj yapılıyor kasıklara yani abartılacak bi durumu yok ,göbek çektirmede göbeğe yapılıyor damarı tutup çekiyorlar
Bebegimizolsundu Ben yaptırdım masaj yapıp yemeni ile karnımı sıktı ilişkiye girdik tam yumurtlama günlerimde ama adet oldum belim çok kötü ağrıdı adet döneminde üç günde de kesildi
Mucizemolsunn Bebegimizolsundu belki eşinizin değerleri de düşük olabilir,benim eşimin değerleri de düşük yine de denemek istiyorum belki vesile olur 🤲🏻
Minikbebeklerimm Bende yaptırdım adetin bittiği gün önce karnına masaj yapıyor sabunla sonra eczanelerde satılan yakıları kesip kasığına yapıştırıyor ardından sırtına yapıştırıyor ben iki bebeğim de de ondan sonra hamile kaldım
Mucizemolsunn Minikbebeklerimm yaa çok mutlu oldum ,şimdi bi tanıdığım var ,yumurtlama gününde gelmen lazım diyor,kafam karıştı bu konuda ,nasıl yapmam lazım,adetten hemen sonra yumurtlama olmuyorum çünkü genelde 13., 14. Günlere denk geliyor