İki gün önce bende doğurdum 🥰 sezeryan oldum çok şükür çok korkmuştum ameliyattan sonra yürüyemem edemem diye ama hemen ayağa kalktım hemşireler şaşırdı hatta maşallah diye . Gece boyu yürüdüm merdiven indim çıktım. Tek üzüldüğüm sütüm hala gelmedi 😞